2012. május 26., szombat


Kezdő internetes koromból a sokadik mentés.....




Második elmentésem ("Plagizáltam" című bejegyzésem)....a Fríss tartósba

2009.04.29. 12:22 Saca-carolina


Freestart-blog-Plagizáltam
 
 
 
 
 
·                                 blog.freestart.hu
értékelés:      (0.0)
2007-08-02 01:49
hozzászólások száma:
26
szerző:
carolina46
cimkék:
 
Azt hiszem Lenin elvtárs mondta, hogy: a tudás hatalom!
Rosszul mondta, a tudatlanság, (vagy féltudás)
az ,bukás,rémálom.megalázottság,
 A HATALOMNAK  TÖRTÉNŐ KISZOLGÁLTATOTTSÁG!!!

SAIGYO!!Ő egy XII.századi japán költő! és én ezt nem tudtam!?! 45 évig nem tudtam!!!Mondhatnád amúgy "jómagyarosan": Nuzáksóóón!Dehát én andalogva idézgettem egy pár sort 45 évig (most is idézgetem néha) mert annyira szerettem, és mert meghatározta gimnazista filozófiámat, majd később ez elmúlt!Azután jöttek korszakok  az életemben amikor megint aktuális lett és újra idézgettem!
Így szól:
Én tudom, hogy itt minden csaló                                                                                                                                                                   ami valónak látszik,nem való!                                                                                                                                                                              Akkor mért hiszem azt,hogy az álom,az álom!   
 Na ez nem is volt baj (eddig), míg meg nem ismertem ezt az internet nevű csodát, egyből belezúgtam, le sem lehet vakarni róla. Persze irogattam mindenfelé, kommenteket is, dondoltam ezt a kis "versikémet" is leirom  - kicsit megformázgatva az egyik FÓRUMnak- meg is tettem.Sajnos! Jöttek a kellemes "kommentek" én válaszolgattam is nagy elérzékenyülten, míg egy nagytudású intelligens ember (talán a fórum egyik moderátora) nagyon udvariasan el nem mesélte, hogy ez bizony igencsak hasonlatos a fent említett SAIGYO nevű XII.századi japán költő művéhez! Hát mit ne mondjak: DERÜLT ÉGBŐL::...Eleinte csak kétségbeesve védekeztem, majd  -na ha már van internet- hát utánanézek: és....IGEN!!!!!!!!! Maga volt az iszony.Ráadásul,megindult egy OLYAN UNDORÍTÓ, KÖZÖNSÉGES, GOROMBA,ORDENÁRÉ  komment-özön,...Akkor még egy "internet-csecsemő" voltam,mit tudtam én a "blog"-okról, naplókról, stb feltehetőleg oda írtam volna -mint ahogy oda való is volt- mint életem meghatározó sorai!!!Kellett nekem ez.......................
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése